Özer Group ve Otomotiv Sektörü

Özer Group, Otomotiv sektörünün önde markası olan Hyundai yetkili... DEVAMI

  • Özer Hyundai
  • Özer Isuzu
  • Özer 2.EL
  • Her Marka Kaporta Boya Merkezi
  • Özer 3M Car Care
Özer Group ve Sigorta Sektörü

  Özer Group iştiraklerinden; Özer Sigorta Aracılık Hizmetleri Limited Şirketi,... DEVAMI

  • Özer Sigortacılık
Özer Group ve Turizm Sektörü

Via Tourism, Özer Group iştiraki olup, Kalite, konfor ve... DEVAMI

  • VIA Tourısm
  • Hidden Garden Boutique Hotel
Özer Group ve Filo Kiralama Sektörü

Özer Group otomotiv sektöründeki tecrübeleri ile yatırımlarına devam etmiş,... DEVAMI

  • Özer Filo Kiralama
Özer Group ve Reklamcılık Sektörü

Via Advertisement bir Özer Group iştirakidir. Özer Group Reklamcılık Sektöründe... DEVAMI

  • VIA Advertısement

Reklam

Via Advertisement bir Özer Group iştirakidir.

Özer Group Reklamcılık Sektöründe Milas - Bodrum Havalimanı'nda bulunan reklam alanlarının satış ve pazarlama alanlarında faaliyet göstermektedir.

Via Advertisement, Neden Havayolu Reklamcılığı sorusunu 5 madde ile özetlemektedir.

1.Farklı Ürünler, Farklı Kampanyalar ile Yüksek Taşıyıcılık Değeri

Havalimanı reklamcılığı, terminallerin iç ve dış alanlarında bulunan tüm reklam panoları, CLP (raket) reklam yüzleri, stant alanları ve diğer özel reklam uygulamaları gibi çok geniş bir mecra yelpazesi sunar. 

2..Orta ve Üst Sosyoekonomik Gruba Doğrudan Erişim

Havalimanı reklamları markalara, orta ve üst sosyoekonomik gruba ait milyonlarca uluslararası yolcu ve turiste ulaşması için öncelikli fırsat sunar. Orta ve Üst Sosyoekonomik Gruba Doğrudan Erişim Hedef Kitle ile Uzun Süreli Etkileşim

3. Hedef Kitle ile Uzun Süreli Etkileşim

Havalimanı yolcuları terminalde yaklaşık olarak 2 saat geçirirler. Yolcular terminalde geçirdikleri süre içerisinde; seyahat ruhunda, yani olumlu, istekli ve reklama açık bir ruh haline sahiptirler.

4. Seçkin Reklamverenler ile Bir Arada Olma / Yüksek Marka Algısı

Havalimanı reklamcılığı seçkin bir mecra olduğu için bu alanlarda reklam veren markaların, tüketiclerin gözündeki marka algısı da yüksektir. Seçkin Reklamverenler ile Bir Arada Olma / Yüksek Marka Algısı Farklı Mecralara Göre Erişim Maliyeti Avantajı

5. Farklı Mecralara Göre Erişim Maliyeti Avantajı

Düşük erişim maliyeti, yüksek sosyoekonomik profile sahip hedef kitle, yaratıcı tasarımlar ve yüksek marka algısı ile Havalimanı Reklamcılığı reklam verenler için vazgeçilmez bir mecradır.